مشاوره معماری و دکوراسیون

مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی

معماری و دکوراسیون داخلی، مبلمان شهری، فضای سبز و گرمای بصری محیط مرکز خرید تأثیر بسیار زیادی بر هیجان بازار و همچنین بر روی تمایل افراد به ماندن در فضا دارد. تأثیر عناصر معماری بر سنین مختلف، متفاوت است. مقوله زیبایی محیط، تهویه مطبوع و چیدمان فضایی، بیشتر جوانان را تحت تأثیر قرار می دهد؛ در حالی که بزرگسالان مکان‌های نشستن، استراحت و عوامل مربوط به حمل و نقل مانند مکان قرارگیری پله‌ها و آسانسورها را از اولویت‌های خود می‌دانند.

جلب رضایت طیف‌های مختلف مراجعان، نیازمند شناسایی و دسته‌بندی ایشان بر اساس دانش و تخصص در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی می‌باشد. از سوی دیگر، راه کارهای هویت‌سازی و برندسازی بر گرفته از گرافیک و دکوراسیون، عواملی کلیدی در موفقیت مراکز تجاری محسوب می‌شود.

در این راستا با بهره گیری از تخصص و تجربه مهندسان معمار «گروه مدیریت بهره‌برداری مراکز خرید» می توان به این مهم دست یافت.